Over Ter Weel

Complimenten, tips en klachten

Complimenten, tips en klachten

Bij Zorggroep Ter Weel streven wij ernaar met elkaar een zo goed mogelijke zorg- en dienstverlening te leveren aan onze cliënten. Voor ons is het belangrijk om te leren van onze fouten, maar het is natuurlijk ook leuk om een compliment te ontvangen.

 

Heeft u een compliment voor ons?

Wanneer u tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening, waarderen wij het als u dit met ons en anderen deelt. Om een compliment te geven gaat u naar: ZorgkaartNederland (www.zorgkaartnederland.nl). Hier kunt u anoniem een beoordeling achterlaten. Een beoordeling is makkelijk in te vullen en kost slechts enkele minuten. Tevens helpt u hiermee andere zorgkiezers.

 

Heeft u een tip voor ons?

Wij zijn bij Zorggroep Ter Weel continu bezig met het verbeteren van de diensten die wij leveren. Wij hopen dat u dit ziet en ons daarmee wilt helpen. Is er dus iets waarvan u denkt dat het anders moet, beter of makkelijker kan, of mist u iets? Tip ons dan via onderstaand formulier. Alle tips worden in behandeling genomen, daarna wordt per tip bekeken welk vervolg we hier aan kunnen geven. Alle tips zijn dus welkom, u helpt ons hier enorm mee!

 

Heeft u een klacht over ons?

Het kan ook voorkomen dat u ontevreden bent over de zorg die u of uw naaste ontvangt. Hier zijn wij zelf ook niet blij mee en wij waarderen het enorm als u dit aan ons kenbaar maakt. Meld uw klacht via onderstaand formulier. Wij gaan zorgvuldig met uw ongenoegen/klacht om. Wij kunnen leren van klachten en een klacht kan de aanleiding zijn om maatregelen te treffen én voorkomen dat er in de toekomst opnieuw onvrede ontstaat.

 

Klachtenprocedure

Voor het kenbaar maken van uw onvrede/klacht heeft Zorggroep Ter Weel een klachtenprocedure opgesteld. Deze is opgebouwd uit verschillende stappen. Klik hier voor de klachtenprocedure.

 

 

Meld uw tip of klacht bij ons!

Heeft u een tip of klacht voor ons? Wij waarderen het enorm als u deze bij ons kenbaar maakt. Dit kan via onderstaand formulier.

Wilt u op de hoogte worden gehouden? *

Het kan zijn dat u een bestand wil uploaden, als toelichting/aanvulling op uw tip of klacht. Gebruik het veld hieronder om uw bestand te uploaden. U kunt zowel een teksdocument als afbeelding uploaden. Het uploaden van een bestand is niet verplicht.

 

 

 

Wanneer uw klacht zowel intern als met de klachtenfunctionaris niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie Zeeland. Zij zijn te bereiken via:

 

Klachtencommissie Zeeland

t.a.v. het ambtelijk secretariaat

Stationspark 2

4462 DZ Goes

Tel.: 0113 - 250073   

e-mail: klachtencommissiezeeland AT viazorg DOT nl

 

 

Folder

Klachtencommissie Zeeland

 

Samenstelling

Klachtencommissie Zeeland

 

Meldingsformulier

Klachtencommissie Zeeland