Nieuws

(UPDATE) Storing cliëntenportaal

(UPDATE) Storing cliëntenportaal

UPDATE Storing cliëntenportaal 
Onderstaande storing in het cliëntenportaal is inmiddels verholpen. Mocht u toch nog problemen ondervinden, dan dient u de 'cache' van uw browser te legen. Het legen van de cache gaat op een desktop computer als volgt: open uw internetbrowser en druk de CTRL-toets en F5-toets gelijktijdig in. Vervolgens gaat u opnieuw naar het cliëntenportaal en kunt op de gebruikelijke manier inloggen.

 

De cache legen op een telefoon of tablet werkt vergelijkbaar. Over het algemeen gaat dit via de optie 'Opslag' in het instellingenmenu. Echter is dit voor iedere model en type telefoon of tablet anders. Wij verzoeken u om de zoekfunctie van uw telefoon of tablet te gebruiken en te zoeken op de zoekwoorden 'cache' of 'cache legen'. Zodra u de cache van uw telefoon of tablet heeft geleegd gaat u opnieuw naar het cliëntenportaal en kunt op de gebruikelijke manier inloggen.

 

Geschreven op 01-11-2018:

In verband met een technische storing ervaart u mogelijk problemen bij het inloggen op het cliëntportaal. Wij verzoeken u om bij dringende vragen contact op te nemen met de contactpersoon van de afdeling waar uw familielid/relatie verblijft. Heeft u geen contactgegevens van de afdeling waar uw familie/relatie verblijft? Neem dan contact op met het Cliënt Service Bureau (CSB) via 0900-2244880.

 

Excuses voor het eventuele ongemak, wij doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

 

 

Terug naar overzicht